Monday, July 15, 2013

Ja jare ja ja pakhi

Ja--jare--ja--ja--pakhi
ar--kichu--nai--ja--dheke--rakhi
e--b(N)adhan--chhire--ure--ja
ei--sudhu--bolish--tare
mor--mon--k(n)ade--aajo--taar--tore
e--k(n)adon--nie--ure--ja

dur--dustaro--pantho--probashi
kon--swopner--ami--proyaasi (2)
mor--antoro--nityo--piyasi
sukhsomudre--ami--piyasi
ami--anto--jani--na--anonto--ratrir
digonte--ja--re--fire--ja
ja--ja

ja--jare--ja--ja--pakhi
ar--kichu--nai--ja--dheke--rakhi
e--b(N)adhan--chhire--ure--ja|

keno--harano--bokulero--gondhe
eto--ashru--jhore--je--anonde (2)
ja--kichhu--chhilo--mor--eto--chena
keno--chhonde--bajale--baaje--na
ei--chhandobihin--mor--bisonno--songeet
chhinno--beenaye--nie--ja
ja--ja

ja--jare--ja--ja--pakhi
ar kichu--nai--ja--dheke--rakhi
e--b(N)adhan--chhire--ure--ja
ei--sudhu--bolish--tare
mor--mon--k(n)ade--aajo--taar--tore
e--k(n)adon--nie--ure--ja

No comments:

Post a Comment